Vés al contingut

Resposta a: Rol dels amics i la família

Home Fòrums Rol dels amics i la família Resposta a: Rol dels amics i la família

#1634
Anna_92
Participant

Jo sempre he cregut que és fonamental parlar obertament de la violència masclista a casa. Els meus pares van ser molt comprensius quan els vaig explicar el que estava vivint i em van ajudar a buscar ajuda professional. Però sé que no totes les famílies reaccionen igual… Molts ànims Laura, la teva amiga té sort de tenir-te, a veure si aconsegueix que la seva família també la recolsi