Vés al contingut

Resposta a: Experiències personals

Home Fòrums Experiències personals Resposta a: Experiències personals

#1684
Marta81
Participant

Hola Laura,

primer de tot dir-te que pel que has explicat has fet molt bé de marxar de casa.
És un home violent i pel que sembla es mou en ambients una mica “problemàtics”.

Ets una valenta 🙌🏼🙌🏼✨✨ Ets forta i continuaràs endevant amb els teus nens. 🙏🏼

Jo no sóc experta en transtorn de personalitat narcisista però el fet tinguis dubtes de ser-ho… és sental de que no ho ets.

Les persones narcisistes no tenen empatia i tenen un sentit de grandesa d’ells mateixos, ells no veuen problema en el que fan, però amaguen moltes inseguretats i dolors. Cuidado petque són persones que veuen l’altre com un suministre a nivell emocional, econòmic o sexual. I són mooolt manipuladores. Poden ser molt cruels i fan dubtar l’altre persona de la percepció de la realitat. (Tot això ho se perque ho he viscut 😓)… però repeteixo no sóc professional de salut mental.

El pare dels teus nens no se si tindrà el TPN o altre però que és violent sí. Has fet molt bé d’allunyar-te tu i als nens. 🙏🏼
El que expliques, sota el meu criteri, és maltractament.

No se si tens assessorament legal i psicològic però potser és important més quan hi ha menors. Conec una advicada de família molt bona.

 

Et desitjo molta sort i que siguis forta. Has fet un pas important allunyan-te.

Exposar el que has viscut en aquest espai “segur” et pot transmetre tranquil•litat en el sentit que pots trobar suport emocional i persones que t’escolten ( o et llegeixen en aquest cas) i et sents una mica més acompanyada i en aquests casos és com un “chute” d’energia directe al cor que t’ajuda a seguir lluitant per una vida millor.

 

Una abraçada ben forta 🙌🏼🙌🏼 i sempre endevant amb el teus fills. 🙌🏼❤️

 

Marta