Vés al contingut

Resposta a: Rol dels amics i la família

Home Fòrums Rol dels amics i la família Resposta a: Rol dels amics i la família

#1625
laura86
Participant

Bon dia a tothom, estic preocupada perquè una amiga meva està patint violència masclista i no sé com ajudar-la. Les seves famílies són bastant tradicionals i sembla que no volen veure el que passa. Jo intento parlar amb ella i oferir-li suport, però a vegades sento que no és suficient. Fa uns dies vaig intentar parlar amb la seva mare, però em va dir que no volia ficar-se en la vida de la seva filla i que era millor que ho solucionés ella sola. Això em va deixar molt frustrada perquè crec que si la seva família no l’ajuda, serà molt més difícil que ella prengui la decisió de marxar. Algú ha estat en una situació similar? Què vau fer per ajudar la vostra amiga o familiar? Agrairia molt els vostres consells, perquè em sento molt impotent i vull fer tot el possible per ajudar-la a sortir d’aquesta situació! Moltes gràcies!