Home › Fòrums › Rol dels amics i la família › Resposta a: Rol dels amics i la família
juliol 16, 2024 a les 12:32 pm
#1634
Participant
Jo sempre he cregut que és fonamental parlar obertament de la violència masclista a casa. Els meus pares van ser molt comprensius quan els vaig explicar el que estava vivint i em van ajudar a buscar ajuda professional. Però sé que no totes les famílies reaccionen igual… Molts ànims Laura, la teva amiga té sort de tenir-te, a veure si aconsegueix que la seva família també la recolsi