Home › Fòrums › Experiències personals › Resposta a: Experiències personals
Bona tarda,
fa 3 setmanes que vaig sortir d’una relació on jo i la meva gossa vam patir maltractament psicològic.
La relació va durar 3 anys i 8 mesos i aquests últims vivint junts, i és quan vaig anar veien coses que em quadraven.
Manipulava, em feia dubtar de coses que havien passat dient que mai havia dit tal cosa; si li deia que algo m’havia fet mal o be deia que no ho havia dit o que era sensible o bé, s’ofenia i acaba demana nt-li perdó, li donava la volta a la situació i acabava sent ell el víctims; per petitesses em tractava amb despreci com per exemple mentre ens abraçavem li vaig treure un pel meu de la barba i com no ho vaig llençar a les escombraries em va apartar de males formes i em ca mirar malament, no adonar-me que no hi habia iogurts, que es refredés un dinar,… evonòmicament es va intentar sprofitar. Donava cops expressament i feia com si no passés res sabent que a mi m’estressava; quan jo tenia un problema desapareuxia i si revlama atenció…. s’ofenia, jo tenia la culpa; en alguna ocasió em va riduculitzar davant de terceres perdones…. Si em queixava.. jo era la culpable.
ell sempre era el víctima i els culpables la seva exdona, companys de feina..
Exercia un control extrem sobre mi, va ser gradual… I tenia un problema amb el control de la seva ira quan les coses no eren com ell volia.
es posava gelós si li donava atenció a la meva gissa, o un cop quan vaig anar de concert amb la meva mare.
Ell era molt sutil….
Buscaba portar-me al límit per tenir baralles.
La meva gossa és rescatada i ell l’espantaba amb la mirada, donant cops (un dia va deixar caure l’escombra al seu costat per que s’acostumés als sustos..)
podria explicar moltes situacions…
Actualment estic en mans d’una psicòloga especialitzada en abús psicològic dins la parella i vivint junt amb la meva gossa a casa de la meva mare.
Tinc símptimes de TEPT. ( flashbacks, estres, ansietat, dificultat per dormir, confusió dobre tot el que va passar… em costa mantenir contacte zero amb la meva exparella però ho estic aconseguint, estar amb molta gent ja sigui al super, carrer, feina tot i que estuc de baixa, em genera ansietat)
Marta