Vés al contingut

Resposta a: Experiències personals

Home Fòrums Experiències personals Resposta a: Experiències personals

#1681
Marta81
Participant

Gràcies per les teves paraules Neus,

 

la veritat és que és una situació molt desconcertant. He deixat altres relacions ( no gaires, un parell) i mai m’havia sentit com ara.

 

En relació amb el que has explicat… m’has deixat sense paraules… i més sent psicòleg. Vas ser una persona molt forta sortint d’aquella situació… se suposa que els ñrofessionals de salut mental “ens han de cuidar”, i no pas  fer-nos malvé la nostra salut emocional, psicològica.

Entenc que no puguis pronunciar el seu nom.  Una abraçada firta ✨✨

 

feia temps que buscava algun lloc on trobar algú que hagi passat pel mateix o semblant…. De casualitat vsig trobar aquest fòrum.

 

jo no pensava que fos maltractament mentre ho vivia. És dur prendre conciència del que ha passat. I pel quefa al masclisme… vaig descobrir que ho era i molt 😔.

Necessito tirar endevant… sentir que tinc la “meva vida” amb les meves il•lusions, riure, plorar, lluitar pels meus objectius, sentir que la por no em paralitza perque ara em sento en un punt mort.. ni cap endevant ni cap enrrere.

 

llocs com aquest fòrum són de gran ajuda perque et sents recolzada i que no van ser imaginacions meves… com sempre em feia creure ell.

 

Una abraçada forta Neus 🙌🏼🙌🏼