Home › Fòrums › Experiències personals › Resposta a: Experiències personals
Hola, soc Mare de tres petits fa exactament 5 mesos me separat físicament del pare Dels nens…perqué em va aixecar la ma com per picarme ( que no Ho va Fer eh pero el gest i al seva rabia a la cara…be…va Fer que agafes les coses i els nens i marxes de nou (com altres vegades a casa la Mare) la cosa es que em va aixecar la ma perque jo li vaig dir que com es que hi havien tot de magdalena y flam per tot el Terra de la Terrassa ell va culpar al nen de 2 anys jo vaig respondre que si jo venía de treballar i buscar les nenes al cole mentres ell es feia carreg del petit i tira algo a Terra lo normal es que l’adult responsable sen faci carreg i recollir i ja doncs era una porca i em va aixecar la ma en va dir que si volia marxar AMB altres ….tot fora de sentit…pero jo estic en la.merda la veritat tinc tres petits fa una setmana el vaig bloquear del WhatsApp i a tota la familia de Instagram perque en 3 mesos que he estat portant els petits a casa se mare on ell en teoría viu casi no els ha vist…perqué no Hi deu ser…i ara la.setmana pasada que jo vaig començar vacances em.va demanar venir AMB mi i els.nens a piscina…jo Li vaig dir que sería incomode pero al seva insistencia i per el be dels nens que vegin i estiguin AMB el pare vaig cedir pero a lhora de la veritat em va trucar per si Li podía pagar la piscina…va venir AMB la funda del móvil personalizada AMB la meva foto i Dels nens…xo dsps no portava ni 10min i k com Ho feiem per dinar…dsps k si Li passava datos(en aquest temps no ha pagat a mitges cap factura escolar que Li he enviat ni res de res) en aquestes que Li veig 4tatuatges nous (un dells Ari te amo)…em.vaig començar a posar nerviosa ell Deia k no sabia llegir encara em va Fer enfadar mes pensant que em tractava destupida…i tot el cinsime de la situació…i a vegades pensó seré jo una exagerada?? Seré jo la cínica la que fa gashliting la narcisista…??pero es que estic como boja com diu ell perqué veig tot el que mha fet tot el mal(ma deixat al llit a primera hora del Mati diguent que había quedat per Fer negocis AMB madames/he arribat a casa AMB els petits i que hagi fet Miquel taula i cadires menjador/le vist treure una navalla AMB lirada de boig per sota la taula mirant una altre taula del bar que ni coneixiem/que tothom.em.digui ah xo te dona i fills??/un cop va marxar de casa a les 11del mati per «fer pagar uns asumptes» i vaig acabar rebent un sms de la Caixa diguent que había pagat una hab d hotel 3estrelles a la 1 de la marinada (reserva a nom de Niurka)/ mha dit mil i una vegades que era una puta i k els nens no eren seus (al final per petició de la Mare vaig Fer les proves ADN als 3 nens perque no pogues dir mes aquella bagenada/venir malament fins i tot AMB la roba estripada i dirme que no nhe de Fer res o que mho invento tot…/trobarme un ganivet encintat… El van venir a buscar la policía i sel van endur ara fa un any mentres está en jo i els nens a casa (jo els estava dormint per Sort) aquestes febrer va demanar que siuaplau Li fessim canto que tenir por de acabar entrant a presso i fins i tot em va estar demanant diners i que fins i tot demanes crédits per poder pagar advocats i demes i poderse salvar daquella situació)…mil coses…
i tot i aixi voldria que fossim el que en teoría hauriem de ser i que havien dit mes duna vegada una familia unida no de pares separats…
Perdo per Tota aquesta parrafada estic malament no se com he Anat a parar aquí i he pensat que em podía desfogar duna manera «fácil»