Vés al contingut

Resposta a: Experiències personals

Home Fòrums Experiències personals Resposta a: Experiències personals

#1685
laura
Participant

Gracies Marta

Estic valorant si anar al metge per posible depressio ja que no es normal que estigui tan malament encara…no paro de llorar i els nens Ho veuen…

Tambe he estat valorant si tornar a la psico de violencia que vaig anar lany Passat quan tambe estavem separats…

En. Aquell temps vaig a conseguir un advocats de ofici AMB el que vam arribar a redactar un convenio regulador per els nens en que la Major aort del temps eren AMB mi…fins i tot abans d deixarho correr per una reconciliació per tot aquest tema de la por que ell tenia en entrar a presso que demanava que la seva familia(jo i els nens li fessim canto) doncs aquest advocat em va fer enviarli via mail la custodia que evidentemente no va contestar per mail pero en pwrsona ja em va dir que ni pensarho firmaria…ara li he tornat a enviar ja que igual jutjats crec que no atenen aquests casos fins setepmbre…llavors ja mirare com en cararo…no sé si faig be…??